شناسهٔ خبر: 55370 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرائی در سال ۹۶ صورت گرفت

کسب رتبه سطح یک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران در حمایت از حقوق مصرف کنندگان

مجید رضا نصراله نژاد اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران رتبه سطح یک قانون حمایت حقوق مصرف کنندگان را در سال ۹۶کسب کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران، نصراله نژاد، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران ،گفت : این ارزیابی با نظارت معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به اجرا در آمد که ، این اداره کل با کسب ٩۸ امتیاز موفق به کسب این مهم شده است.

نصراله نژاد  با اشاره به ماده ٦ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار داشت : عملکرد دستگاه های اجرایی استان در پنج محور اطلاع رسانی، ارایه خدمات ،نظر سنجی،رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان و آموزش،فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع در سازمان مورد ارزیابی قرار گرفت که این اداره کل با توجه به اقدامات مهم و تاثیر گذار در جهت افزایش سطح کیفی خدمات در سالهای اخیر موفق به کسب رتبه سطح یک شد .

این مقام مسئول گفت : اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران در ردیف مهمترین و تاثیرگذارترین دستگاههای خدمات رسان به ذینفعان و جامعه است که همه امکانات راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران در جهت ایجاد ایمنی و ارائه خدمات مطلوب وجلب رضایت مردم در حوزه ی حمل ونقل و نوسازی ناوگان با ارائه تسهیلات به شرکتها می باشد که از یکی از اهداف این اداره کل به شمار می آید 

نصراله نژاد با اشاره به تجهیز ۲۸راهدارخانه فعال در سطح راههای استان و ۴۱مجتمع خدماتی رفاهی  ادامه داد :تمامی این امکانات جهت رفاه ،آسایش ، استراحت شهروندان ومسافران عزیز فراهم گردیده است. 

 وی اضافه کرد :همچنین  این اداره کل با نصب بیش از ۱۶۰دستگاه پل عابر پیاده در جهت ارتقای ایمنی کاربران آسیبب پذیر (عابرین پیاده )این مهم را  فراهم آورده است .

وی خاطر نشان ساخت : با برگزاری دوره های آموزش و همایشهای ایمنی برای راکبین موتورسیکلت شاهد کاهش بیش از ۲۶درصد تلفات حوادث رانندگی در جاده های استان نسبت به سال گذشته بوده ایم و با رصد و پیگیری سامانه شهراه و پاسخگویی به شکایات مردمی در تمامی حوزه های این اداره کل (مسافر –کالا –نگهداری راهها –ایمنی و گزارشات شهروندی ....) در جهت خدمت رسانی اقدامات مناسبی صورت گرفته است .

وی با بیان این مطلب که مبنای کار در راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران همدلی و هماهنگی برای خدمات رسانی مطلوب به مردم است ، اظهار داشت :با توجه به اقدامات صورت گرفته در این اداره کل شاهد ارتقای خدمت رسانی به شهروندان بوده و وظیفه سنگین و خطیر بهره برداری از راهها در حال انجام است .

نصراله نژاد همچنین  بر ارتقای کیفیت خدمات از طریق برند سازی در حوزه جابجایی مسافراشاره نمود 

وی با تاکید بر اولوبت کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم افزود ایجاد میز خدمت و ارتقای شاخصهای تکریم ارباب رجوع یکی از اولویت های امور جاری این اداره کل می باشد .و از دیگر اقدامات در جهت رضایت ارباب رجوع کاهش میانگین مدت پاسخگویی به شکایات است که در حداقل زمان صورت میگیرد .

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران  در پایان ضمن قدردانی از تمامی همکاران شاغل در این اداره کل کسب این افتخار خدمت رسانی را حاصل تلاش و تعهد سازمانی آنان دانست .

نظر شما