شناسهٔ خبر: 55389 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساردوئی مطرح کرد؛

۱۷۳۲ هکتار محدوده بافت فرسوده جنوب استان کرمان

محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: محدوده بافت فرسوده شهرهای جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب با مساحت ۱۷۳۲ هکتار که جمعیت ۲۴۱۸۳۴ نفر در آن سکونت دارند و این مساحت حدود ۱۵ درصد از شهرهای مطالعه شده جنوب استان کرمان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در حاشیه جلسه بازآفرینی شهری استان کرمان محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: روشنایی معابر در راستای ارتقاء زندگی شهری و برنامه بازآفرینی شهری بااعتبار ۳۰۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

ساردوئی بیان کرد: محدوده بافت فرسوده شهرهای جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب با مساحت ۱۷۳۲ هکتار که جمعیت ۲۴۱۸۳۴ نفر در آن سکونت دارند و این مساحت حدود ۱۵ درصد از شهرهای مطالعه شده جنوب استان کرمان است.

وی در ادامه افزود: برای سال جاری چندین پروژه برای شهرهای جنوبی پیشنهاد شده همچنین به شهرداری‌های جیرفت، منوجان، قلعه گنج و کهنوج قیر رایگان جهت آسفالت خیابان‌های محلات هدف داده شد.

لازم به ذکر است که بازآفرینی شهری اقدامی مشترک بین تمام دستگاه‌ها و گروه‌ها مردم‌نهاد است و فقط وزارت راه و شهرسازی وظیفه دبیری این کارگروه را دارد که لازم است سایر سازمان‌ها و نهادهای دولتی نیز طبق صورت‌جلسات امضاءشده نسبت به انجام خدمات و تعهدات خود در محلات فرسوده شهرها و سکونتگاه‌های غیررسمی اقدام کنند.

نظر شما