شناسهٔ خبر: 55402 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رحمتی خبر داد:

خط‌کشی محورهای مواصلاتی استان اردبیل

خط کشی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: عملیات خط‌کشی ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اعلام این خبر در بازدید از عملیات خط‌کشی محورهای مواصلاتی شهرستان پارس‌آباد گفت: از این میزان ۶۰۰ کیلومتر در محورهای اصلی و فرعی استان انجام شده است.

علی رحمتی با بیان اینکه در ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان پارس‌آباد خط‌کشی انجام شده افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال درمجموع ۱۶۰ کیلومتر از محورهای این شهرستان خط‌کشی خواهد شد.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل خط‌کشی ۱۲۱ کیلومتر از محورها، نصب ۶۵۰ عدد تابلو و علائم، نصب هزار و ۸۰۰ عدد بازتاب چشم‌گربه،۴۰ عدد مخروط ایمنی و دپوی خاک در لبهٔ پل‌ها در جهت ایمن‌سازی را ازجمله اقدامات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پارس‌آباد در سال گذشته عنوان کرد.

عضو کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل از فرمانداران خواست با توجه به اینکه در فصل توزیع اعتبارات استانی قرار گرفته‌ایم، اعتبارات راهداری را به‌طور صددرصد اختصاص دهند تا بتوانیم بیش‌ازپیش به مردم ولایت مدار و شریف استان خدمت کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد با انجام روکش آسفالت در ۲۵۶ کیلومتر از محورها، خط‌کشی ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌ها، اقدامات مستمر راهداری و تخصیص اعتبارات لازم شاهد ایمنی بیشتر و کاهش تلفات و تصادفات در سطح جاده‌های استان باشیم.

نظر شما