شناسهٔ خبر: 55434 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حیدری خبر داد:

بهره‌برداری از قطعه سوم بزرگراه مشگین شهر- اردبیل

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از قطعه سوم بزرگراه مشگین شهر- اردبیل حلقه ترافیکی مشگین شهر- سه‌راهی لاهرود تکمیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، حیدری مدیرکل راه و شهرسازی با اعلام این موضوع گفت: با بهره‌برداری ۵ کیلومتر از بزرگراه مشگین شهر– اردبیل حدفاصل سه‌راهی پارس‌آباد- سه‌راهی لاهرود مسیر مشکین شهر تا سه‌راهی لاهرود به‌طور ۲۰ کیلومتر تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: اعتبار هزینه شده جهت بهره‌برداری از قطعه مذکور بالغ‌بر ۱۷۰ میلیارد ریال است که مبلغ ۱۵۵ میلیارد ریال از آن صرف هزینه اجرایی پروژه و ۱۵ میلیارد ریال نیز جهت تملک اراضی هزینه شده است

حیدری افزود: با بهره‌برداری از این قطعه علاوه بر روانی ترافیک، آمار تصادفات ناشی از دوطرفه بودن جاده به‌طور کامل حذف و شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در این محور پرتردد خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: با بهره‌برداری از قطعه مذکور فقط ۳۸ کیلومتر از محور اردبیل- مشگین شهر به‌صورت غیر بزرگراهی باقی‌مانده است که با تمام توان در حال اجرا بوده و حدود ۲۰ کیلومتر آن نیز در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

حیدری ادامه داد: با توجه به چاپ و نشر مطالبی در تعدادی از سایت‌های مجازی یا رسانه‌ها در خصوص پروژه‌های این اداره کل علی‌الخصوص چهار خطه اردبیل- مشگین شهر و مشگین شهر به قینرجه به نقل از دستگاه‌های غیر مرتبط، لذا انتشار هرگونه خبر بدون هماهنگی با کانال رسمی این اداره (اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی) فاقد اعتبار و ارزش قانونی است.

نظر شما