شناسهٔ خبر: 55438 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتصاب مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی استان قم

جلسه آیین معارفه مدیر حراست با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان قم و جمعی از معاونین این اداره کل و میرجلیل نگارنده معاون اجرایی مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در آیین معارفه مدیر حراست اداره کل، طی حکمی مجتبی مرادی کوشکی از سوی سردار جابر انصاری مشاور وزیر و ریاست مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی استان قم منصوب شد.

در بخشی از این حکم خطاب به مجتبی مرادی کوشکی آمده، امید است با توکل بر خداوند متعال و بهره‌گیری از وصایای گران‌قدر حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های دولت محترم بر اساس شرح وظایف ابلاغی با همکاری مدیران و همکاران ارجمند در راستای تحقق اهداف و انجام امورات محوله موفق و مؤید باشید.

مجتبی مرادی کوشکی دارای مدرک کارشناسی عمران است و بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در بخش‌های مختلف راه و شهرسازی استان را در کارنامه کاری خود دارد و پیش‌ازاین، عهده‌دار ریاست اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های اصلی و فرعی اداره کل بوده است.

در پایان صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از کریم دلفانی مدیر سابق حراست این اداره کل برای زحمات بی‌شائبه و صادقانه در دوران تصدی تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما