شناسهٔ خبر: 55448 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شرفی خبر داد:

افزایش ۱۸ درصدی تردد در راه‌های لرستان

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در سه‌ماهه نخست سال ۹۷، تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان با ۱۸.۷۳ درصد افزایش همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه، تردد ۳۲ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۴۲۷ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸.۷۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد شش میلیون و ۶۶۲ هزار و ۲۰۳ دستگاه است، که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از ۷.۰۷ درصد رشد برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از افزایش ۱.۱۸ درصدی سرعت در محورهای مواصلاتی لرستان خبر داد و گفت: سامانه‌های هوشمند جاده‌ای در سه‌ماهه اول سال جاری، میانگین سرعت وسایل نقلیه در محورهای لرستان را ۷۷ کیلومتر بر ساعت ثبت کرده‌اند درحالی‌که در مدت مشابه سال قبل متوسط سرعت ۷۶.۱ کیلومتر بر ساعت بوده است.

شرفی گفت: در سه‌ماهه اول سال ۹۷ بیشترین تردد به محور سه‌راهی چالان‌چولان- دورود و کمترین تردد به محور بروجرد- بیرانشهر اختصاص داشته است.

نظر شما