شناسهٔ خبر: 55452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید از شهرک مسکن مهر ماهدشت صورت گرفت؛

بررسی مشکلات ساکنین مسکن مهر باهدف بهبود شرایط زندگی

جلسه مشکلات ساکنین مسکن مهر ماهدشت با حضور معاون امور عمرانی استانداری و باهدف بهبود شرایط زندگی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، ارتقایی معاون امور عمرانی استانداری به همراه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با حضور در مسکن مهر البرز شهر ماهدشت از نزدیک مشکلات ساکنین این شهرک را بررسی و تصمیمات لازم در خصوص مرتفع نمودن این مشکلات صادر کرد.

در ابتدای این جلسه که امام جماعت شهرک مهر ماهدشت به نمایندگی از ساکنین این شهرک مشکلات و درخواست‌های خود را بیان کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان روشنایی شهرک، آسفالت ورودی مسکن مهر، حمل‌ونقل عمومی در داخل شهرک و اتوبوس‌رانی به مترو، وجود سگ‌های مزاحم، کمبود فضاهای عمومی از قبیل آموزشی– تفریحی و درمانی و همچنین نام‌گذاری خیابان‌های شهرک مهر البرز اشاره کرد.

سپس مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص موارد ذکرشده عنوان کرد: برطرف کردن مشکلات مسکن مهر فقط بر عهده وزارت راه و شهرسازی نیست و این امر مستلزم همکاری تمام نهادها است و اداره کل راه و شهرسازی استان البرز آماده است با واگذاری زمین به دیگر نهادهای خدمات رسان به بهبود وضع مردم شریف ساکن مسکن مهر کمک کند.

رضایی در این خصوص به ذکر چند مورد اشاره کرد و گفت: جهت تجهیز بخش درمانی در مسکن مهر تاکنون ۲ بار فراخوان واگذاری زمین صادر شده است ولی متأسفانه تاکنون کسی پیش قدم نشده است.

در پایان معاون عمرانی استانداری البرز پس از شنیدن تمام نظرات از سوی مسئولین حاضر در جلسه گفت جهت ساخت درمانگاه هم از سوی علوم پزشکی استان پیگیری لازم به عمل آید و هم اداره کل راه و شهرسازی استان البرز زمین لازم را به بخش خصوصی اختصاص دهد تا در آینده نزدیک شاهد احداث فضای درمانی مناسب در این سایت باشیم.

ارتقایی همچنین در خصوص ورودی مسکن مهر و خطراتی که برای ساکنین این منطقه به همراه دارد گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز به‌طور موقت این مسیر را ایمن‌سازی کند تا با تخصیص بودجه مناسب و اجرای طرح دائم و ایمن از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز مسیر امن و بی‌خطری را شاهد باشیم.

وی در پایان به شهرداری ماهدشت دستورات لازم در خصوص جمع آور آب‌های سطحی، کاشت نهال و ایجاد فضای سبز و جمع‌آوری سگ‌های مزاحم در منطقه به کمک نهادهای مردمی و غیردولتی را صادر نمود.

نظر شما