شناسهٔ خبر: 55469 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خبر داد:

راه اندازی میز خدمت در مرکز بنادر غرب هرمزگان

عفیفی پور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت:سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان سازمان پیشرو کلیه خدمات خود را به شکل الکترونیکی به ذینفعان ارائه می کند و این امر در جهت اجرای دقیق کنوانسیون ها و مقررات و ضوابط ابلاغی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، اله مراد عفیفی پور در مراسم افتتاح میز خدمت در بندرلنگه، افزود: استفاده از نیروهای کارآزموده و آموزش دیده در راستای ارائه خدمات به ارباب رجوع از یک سو ضمن تسهیل امور مراجعین حسن شهرت را برای یک مجموعه به همراه خواهد داشت واز سوی دیگر رضایتمندی و اعتماد عمومی که مهمترین اصل و بزرگترین سرمایه یک سازمان است را محقق می کند.

وی تاکید کرد: مشتری مداری و اخلاق مداری دو موضوع مهمی است که در بنادر استان هرمزگان مورد توجه قرار می گیرد. 

تسهیل در روند بروکراسی اداری

قاسم عسکری نسب؛ مدیر بنادر غرب هرمزگان نیز با اشاره به خدماتی که در بنادر غرب هرمزگان ارائه می شود گفت: صدور مجوزهای دریانوردی، برگزاری آزمون های دریانوردی، دریافت مانیفست کالا، صدور قبض انبار، صدور پروانه حرکت شناورها و غیره خدماتی است که به شکل الکترونیکی و با رعایت دقیق حقوق ذینفعان صورت می پذیرد.

وی تحقق شعار شهروندی، تسهیل در روند بروکراسی اداری، تسریع خدمات دهی به مردم و تکریم ارباب رجوع، انتقال مستقیم انتقادات و پیشنهادها، ارتقای رضایت مندی مراجعه کنندگان و در دسترس بودن مسئولان بنادر و دریانوردی بندرلنگه را از جمله مزایای میز خدمت عنوان کرد.

وی بر لزوم پایبندی مدیران و مسئولان بنادر و دریانوردی بندرلنگه به میز خدمت برای پاسخگویی به مراجعان و برطرف کردن مشکلات مردم تأکید کرد.

مدیر بنادر غرب هرمزگان افزود: به منظور کاهش در مدت زمان پاسخگویی به مراجعه کنندگان، میز خدمت در نزدیک ترین محل ورود ارباب رجوع به ساختمان مرکزی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه استقرار یافته و کارشناسان این بخش در روزهای کاری و در طول ساعات اداری با ارائه اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز پاسخگوی مردم و مراجعه کنندگان خواهند بود.

نظر شما