شناسهٔ خبر: 55487 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اخوان عبداللهیان مطرح کرد؛

در مسیر تغییر نگرش در حوزه حمل و نقل هستیم

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن تأکید بر لزوم تغییر نگرش در حوزه حمل‌ونقلی در استان و کشور گفت: در حال حاضر ما در این راستا گام برمی‌داریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهیان در نشست شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خراسان رضوی که سیزدهم تیرماه با حضور معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران کل مرتبط برگزار شد؛ در ابتدا روند کاری شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی را تشریح کرد.

وی در این باره گفت: جلساتی را با حوزه‌های مختلف راه آهن، فرودگاه، حمل‌ونقل، پلیس راهور و ... برگزار کرده‌ایم تا از ظرفیت موجود استفاده کرده و مباحث تخصصی را به دقت بررسی کنیم.

اخوان عبدللهیان اظهار کرد: همچنین در جلسه اخیر این شورا کمیته‌های تخصصی ذیل کارگروه در بستر اهداف ابلاغی که شامل توسعه پایدار، شهر خلاق، شهر هوشمند و آینده پژوهی بوده را تشکیل داده‌ایم تا فعالیت‌های تخصصی در قالب کارگروه‌ها و در چارچوب انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه این جلسه بر لزوم افزایش هماهنگی و اعتماد در معاونت‌های بالادستی و در حوزه وزارت تکید و عنوان کرد: تلاش ما انتقال نگرش انسجامی در حوزه رویکردهای اتخاذی در استان بوده است.

وی افزود: در حال حاضر ما تنها از طرح جامع و تفصیلی تبعیت می‌کنیم و این موضوع در حوزه تئوری کار را سخت کرده و زمانی که صحبت از توسعه پایدار و شهر هوشمند است نیاز به انعطاف بیشتری احساس می‌شود‌.

اخوان عبداللهیان خاطرنشان کرد: مسیر حرکت ما در استان به سمت توسعه حمل‌و‌نقل ریلی و جاده‌ای و همچنین افزایش استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی است و همواره به سمت این تغییر نگرش در حرکت بوده‌ایم.

نظر شما