شناسهٔ خبر: 55496 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

امروز انجام شد:

بازدید عارف و اعضای شورای شهر تهران از ترمینال سلام فرودگاه امام(ره)

بازدید رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس و رییس و اعضای شورای شهر تهران در حاشيه نشست هم‌انديشی با اعضای هیات مديره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از ترمینال سلام بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در حاشیه نشست با اعضای هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با نمایندگان شورای شهر تهران و رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی از ترمینال سلام فرودگاه امام خمينی بازدید به عمل آمد.

فتاحی عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با اشاره به اینکه تم ترمینال سلام هنری است، گفت: در دنیا ۱۲ ترمینال داریم که تم هنری دارند و اميدواریم با تکمیل ترمینال سلام این ترمینال نیز به ترمینال‌های هنری دنیا افزوده شود.

وی با اشاره به اینکه از ۲۰ هنرمند صاحب نام کشور برای انجام فعالیت هنری در ۲۰ لوکیشن دعوت شده است و فعالیت آن‌ها در ترمینال در حال انجام است، گفت: این پروژه با همکاری یکی از شرکت‌های ساختمانی بنیاد مستضعفان در حال انجام است.

این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: قبل از انتخاب آقای آدم‌نژاد پروژه ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما با انتخاب وی شاهد هستیم که پروژه به بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسيده است.

گفتنی است در این بازدید محمدرضا عارف رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، علیرضا محفوظی معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزیر راه و شهرسازی، شهرام آدم‌نژاد رئیس هایت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی، زهرا نژاد بهرام، محمد سالاری، بهاره آروین، شهربانو امانی، زهرا صدراعظم نوری و ناهید خداکرمی از اعضای شورای شهر تهران، فرمانده یگان حفاظت فرودگاه، فرمانده نیروی انتظامی فرودگاه و فرمانده اداره گذرنامه فرودگاه حضور داشتند.

نظر شما