شناسهٔ خبر: 55524 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در آخرین روز سفر به خراسان رضوی صورت گرفت:

بازید تقی زاده از پایانه مسافربری غرب، فرودگاه، ایستگاه قطار شهری و بافت ناکارآمد شهری مشهد/ تاکید بر مشتری مداری و ارتقا خدمات فرودگاهی

بازدید معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از پایانه مسافربری غرب مشهد، و ایستگاه قطار شهری، بافت ناکارآمد شهری و فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بازدید کرد و نکاتی را در خصوص مشتری مداری و ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران به مدیران فرودگاهی خاطرنشان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد تقی‌زاده معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در آخرین روز از سفر به استان خراسان رضوی از پایانه‌ی مسافربری غرب مشهد؛ فرودگاه هاشمی نژاد و مرکز سلامت حاجی اربابی به عنوان بافت ناکارآمد شهری بازدید به عمل آورد.

در این بازدیدها که با حضور مدیران شهری و استانی صورت پذیرفت، گزارشی از روند احداث و توسعه‌ی پایانه‌ی مسافربری غرب مشهد که در افق بلندمدت طرح جامع این شهر به تصویب رسیده است و به عنوان نقطه اتصال خطوط ریلی حومه ای و برون شهری با سایر مدهای حمل و نقل درون شهری در انتهای منطقه ۱۲ مشهد جانمایی شده است، به وی ارائه شد.

لازم به ذکر است که وسعت کل این پروژه ۱۵۹.۶ هکتار است که شامل ایستگاه و خطوط راه آهن گرگان - مشهد و قطار برقی گلبهار - مشهد، پایانه مسافری برون شهری، پایانه مسافری درون شهری، تاکسی رانی برون شهری، تاکسی رانی درون شهری، پیاده راه، فضای سبز، پارک سوار و مسیر دسترسی می باشد. ضمنا پیش‌بینی شده است که خط سه مترو و سامانه اتوبوس تندرو (BRT) نیز به این پایانه متصل شود.

وی در ادامه از سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و بافت ناکارآمد نزدیک پایانه‌ی غرب بازدید به عمل آورد که در این بازدید به بحث و تبادل نظر در رابطه با تاثیر حمل‌ونقل بر بازآفرینی منطقه پرداخته شد.

وی در آخرین مرحله از سالن‌های مسافری؛ تشریفات و ایستگاه قطار شهری متصل به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بازدید به عمل آورد. وی در این بازدید با مهم شمردن اتصال قطار شهری به یک پایانه‌ی مسافری و بررسی سرفاصله‌ی زمانی قطارها، تاکید کرد که مشهد می‌تواند یک شهر پیشرو در زمینه یکپارچه‌سازی حمل‌ونقل درون و برون‌شهری باشد.

در انتها وی با بررسی اقدامات مدیریت فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در خدمت‌رسانی بهتر به مسافرین، نکاتی را در جهت نیل به مشتری‌مداری در این فرودگاه به مدیران خاطر نشان کرد.

نظر شما