شناسهٔ خبر: 55528 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش می‌دهد؛

وزش باد شدید در شرق، شمال‌شرق و جنوب‌شرق طی ۳ روز آتی/ احتمال رگبار باران و رشد ابر در سیستان و بلوچستان و هرمزگان/ افزایش دما در پایتخت

آب و هوا بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی در سه روز آینده پایتخت روند افزایشی دما خواهد داشت و همچنین در اوایل هفته برای استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان احتمال رشد ابر و رگبارهای پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، در سه روز آینده در مناطقی از شمال‌شرق، شرق و جنوب‌شرق، وزش باد شدید خواهد شد که در شرق و جنوب‌شرق در برخی از ساعات با گرد و خاک همراه می‌شود.

فردا، شنبه با نفوذ جریانات شمالی در برخی از نقاط اردبیل، گیلان، مازندران، وزش باد، افزایش ابر و رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق، پیش‌بینی شده است. این وضعیت روز یکشنبه در برخی از نقاط استا‌های گیلان، مازندران، غرب گلستان و ارتفاعات البرز در شمال استان های تهران و سمنان هم رخ می دهد.

این گزارش حاکی است که در ساعات بعد از ظهر شنبه و یکشنبه روی ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان شاهد رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده خواهیم بود.

برای تهران نیز در طی سه روز آینده، آسمان صاف و آفتابی با روند افزایشی دما، پیش بینی شده است. بیشینه دمای امروز پایتخت امروز در مهرآباد ۳۷ و فردا ۳۹، روز یکشنبه ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد شد. کمینه دمای فردا صبح مهرآباد هم ۲۵ و شمیرانات به ۲۲ درجه خواهد رسید.  

نظر شما