شناسهٔ خبر: 55540 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کیفی‌ترین میز خدمت را در راه و شهرسازی اردبیل دایر کردیم

ميز خدمت مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با هدف جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع کیفی‌ترین میز خدمت را در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل فراهم کردیم.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، محبوب حیدری مديركل راه و شهرسازی استان اردبيل با اعلام اين مطلب اظهار کرد: از ابتدای تیرماه و با هدف ارائه خدمات کیفی‌تر به مردم و سهولت کار آن‌ها براساس بخشنامه ابلاغ شده میز خدمت را در طبقه همکف اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل دایر کردیم تا عموم مراجعین بتوانند به راحتی خدمات دریافت کنند.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راه‌اندازی نهضت خدمت به مردم و سبقت گرفتن از همدیگر در مسیر خدمات‌رسانی مطلوب خاطرنشان کرد: ما حتی در این میز خدمت نماینده تام‌الاختیار انتخاب کردیم تا در کنار رسیدگی به شکایات مردم صیانت از حقوق شهروندی نیز در قالب میز خدمت به انجام برسد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی در راه‌اندازی میز خدمت مکلف به شفاف‌سازی کارها از طریق درگاه الکترونیکی، جلوگیری از تراکم مراجعین و کاهش زمان انتظار مردم، امکان نوبت‌دهی به ارباب رجوع و ایجاد امکانات و تسهیلات مناسب به مراجعین در محل میز خدمت شدند که در این باب اقدامات مطلوب در این اداره کل نیز انجام شده است.

حیدری به ۹ گام استقرار میز خدمت حضوری در ادارات اشاره کرد و افزود: تشکیل کارگروه استقرار میز خدمت، انتخاب زیرخدمات مناسب برای استقرار درمیزخدمت حضوری، تعیین استعلام‌های موردنیاز،تهیه مستند اطلاع‌رسانی، تهیه روند گردش کار پاسخ به ميز خدمت، طراحی و استقرار سامانه به منظور مدیریت الکترونیکی در دستور کار قرار گرفته است.

 وی ادامه داد: همچنین تعیین تعداد باجه‌ها در میز خدمت، تامین فضای مناسب برای میز خدمت حضوری و تامین کارکنان برای استقرار در باجه‌های میز خدمت از جمله گام‌های استقرار میز خدمت حضوری در ادارات است که ما درراه و شهرسازی استان اردبیل در این زمینه براساس برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده اقداماتمان را به انجام رساندیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در پايان تصريح كرد : موضوع ميز خدمت در اداره كل و شهرستانها را به جد رصد كرده و با گذشت زمان اقدامات انجام يافته در اين خصوص را تجزيه و تحليل نموده و نسبت به رفع نقاط ضعف اصلاحات لازم انجام تا طرح به نحوه مطلوب و شايسته در بدنه راه و شهرسازي استان اردبيل اجرايي گردد./

نظر شما