شناسهٔ خبر: 55548 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جمشیدی مطرح کرد؛

بازآفرینی شهری راهکاری جهت توسعه متوازن و تقسیم عادلانه زیرساخت‌ها

کلنگ زنی معاون توسعه منابع اداره‌کل راه و شهرسازی فارس گفت: باز آفرینی راهکاری جهت توسعه متوازن شهری، تقسیم عادلانه زیر ساخت‌ها، تاسیسات و تجهیزات شهری با رویکرد مشارکت محور و در راستای تحقق مدیریت یکپارچه شهری می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، فرزاد جمشیدی معاون توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در مراسم آغاز عملیات احداث ساختمان فرهنگسرا در محله سهل آباد مرودشت که جزء پروژه‌های هدف بازآفرینی است، افزود: شهر مرودشت دومین شهر پرجمعیت استان و یکی از ۶ شهر هدف باز آفرینی پایدار است.

جمشیدی اضافه کرد: طرح توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی شهر مرودشت در سال ۱۳۹۰ به تصویب ستاد توانمندسازی شهرستانی، استانی و سپس ستاد ملی توانمندسازی رسید.

او افزود: پروژه احداث ساختمان فرهنگ سرا محله سهل آباد مرودشت شامل کتابخانه –کارگاه مشاغل-سالن اجتماعات-کافی نت-خانه محله و ... می‌باشد و متراژ زیر بنای آن ۷۴۱ متر مربع در طبقه به مساحت ۶۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

معاون راه و شهرسازی فارس در خصوص اعتبارات این پروژه گفت: اعتبار ساخت این پروژه بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان و از ردیف اعتبارات ساماندهی حاشیه شهرها از طریق شرکت بازآفرینی شهری ایران و اداره کل راه و شهرسازی فارس تأمین شده است.

وی بیان کرد: شهرداری مرودشت نیز در تعامل سازنده، زمین مناسب و رایگان در اختیار این پروژه قرار داده است و خدمات آتی این مجموعه کاملاً رایگان و در جهت توانمند سازی ساکنان این محله خواهد بود.

نظر شما