شناسهٔ خبر: 55591 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه اندازی میزخدمت در راه وشهرسازی گیلان

علی خاوری با هدف تکریم ارباب رجوع ودستیابی آسان و سریع مردم به خدمات قابل ارائه، میز خدمت در اداره کل راه وشهرسازی گیلان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت: با راه‌اندازی میز خدمت، خدمات به‌صورت حضوری و الکترونیکی به ارباب‌رجوع به‌صورت منسجم ارائه خواهد شد.

وی افزود: این اداره کل با استقرار کارشناس از حوزه‌های مختلف درصدد ارتقای کمی و کیفی خدمات به مردم و تسریع در امر خدمات‌رسانی در قالب میز خدمت است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، آموزش‌های لازم برای کارشناسان به‌منظور ارائه خدمات تخصصی موردنیاز مردم و همچنین شناسایی و تعریف روش‌های ارائه خدمات مطلوب از طریق میز خدمت در دستور کار قرار گرفته است.

وی هدف از تشکیل میز خدمت را، صرفه‌جویی در وقت مراجعین، کاهش فرآیندها، و ارائه مطلوب خدمات دستگاه‌ها دانست و تصریح کرد: جلوگیری از هدررفت وقت و انرژی و منابع مالی و انسانی می‌تواند ازجمله دستاورد‌های مهم میز خدمت در انجام امور باشد.

نظر شما