به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان البرز ضمن بازدید از نحوه شروع به کار و فعالیت میز خدمت توضیحاتی در خصوص فرآیند این واحد در اداره کل راه و شهرسازی استان البرز خبر داد.
سید احمد احمدی گفت: باهدف تکریم اربابرجوع و تحقق دستور ریاست محترم جمهور در خصوص صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری و همچنین بهمنظور دستیابی آسان و سریع مردم به دستگاههای اجرایی و ارائه خدمات بهموقع و مؤثر به آنها، آن دسته از دستگاههای اجرایی (اعم از سطح ملی و استانی) که عهدهدار ارائه خدمات به اربابرجوع هستند موظفند واحد هماهنگکنندهای تحت عنوان «میز خدمت» در طبقه همکف ساختمان و با حضور یکی از معاونان و یا مدیران دستگاه راهاندازی نمایند تا مراجعین بدون حضور در واحدهای داخلی دستگاه خدمت مورد نیاز خود را صرفاً از طریق این واحد دریافت نمایند.
مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در ادامه بیان کرد: ارائه اطلاعات و راهنماییهای لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط، دریافت مدارک و درخواستهای مراجعان، انجام امور و درخواستهای متقاضیان در صورت امکان و در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعان، دریافت نتایج اقدامات انجامشده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان و هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری، پس از انجام هماهنگی با واحد اقدامکننده ذیربط از جمله وظایف "میز خدمت" است.
شایان ذکراست شعبانی– مدیر حراست، صفری – مدیر املاک و حقوقی، خالقی– مدیر شهرسازی و معماری از جمله مدیرانی بودند که روز گذشته همراه با مدیر توسعه منابع اداره کل و با حضور در میز خدمت از نزدیک با مردم گفت و گو کردند.
نظر شما