شناسهٔ خبر: 55600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهرامی‌نیا خبر داد:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در فصل بهار در خوزستان

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: در سه‌ماهه نخست سال ۹۷ بیش از یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار نفر توسط ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان، غلام عباس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اعلام این خبر گفت: در سه‌ماهه نخست سال جاری یک‌میلیون و چهارصد و پانزده هزار و پنج مسافر از طریق اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه جابه‌جا شده‌اند که از این تعداد ۹۲۱هزار و ۱۱۸ مسافر درون استان و ۴۸۰هزار و ۴۳۹ مسافر برون استان بوده‌اند که این تعداد مسافر از طریق ۲۳۲۰۰۲ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی از ابتدای تیرماه، خاطرنشان نمود: مسافران   می‌توانند از طریق خرید بلیت اینترنتی یا حضور در دفاتر فروش بلیت در سطح شهر نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

بهرامی نیا افزود: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با همکاری انجمن صنفی اهواز، به فعالیت دلالان در پایانه‌های مسافربری خاتمه داده و اقدام به جمع‌آوری آنان نموده است.

وی با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات نوین به مسافران و با همکاری انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری اهواز و بااعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیون تومان، مقدمات استقرار وب کیوسک در پایانه مرکزی اهواز (سیاحت) در حال انجام است، افزود: مزایای راه‌اندازی وب کیوسک‌ها ایجاد فضای رقابتی بهتر و ارائه خدمات شایسته‌تر به مسافران و شفافیت در نحوه تهیه بلیت خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: هم‌زمان با شروع فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانی، نظارت‌های مضاعف بر ناوگان حمل‌ونقل مسافربری جاده‌ای توسط عوامل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و با همکاری پلیس‌راه استان و باهدف اطمینان از ایمنی ناوگان موردنظر انجام می‌پذیرد.

نظر شما