شناسهٔ خبر: 5561 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

پیام نوروزی مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی

محمد سعیدنژاد محمد سعیدنژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت نوروز سال ۱۳۹۴ پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام وی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

وَ تَرَی الاَرضَ هامِدهً فَاِذا اَنزَلنا عَلَیهَا المآءَ اهتَزَّت وَ رَبَت وَ اَنبَئَت مِن کُلِّ زَوجٍ بَهیجٍ (آیه ۵ سوره حج)

 بار دیگر بهار زیبا و دل انگیز فرا می رسد و خالق هستی زمین خشک و بی گیاه را با نزول باران رحمت خود حیات می بخشد و خرّمی و نشاط را در پهن دشت زمین می گسترد و برگی دیگر از دفتر عمر ورق می خورد ... و روزی نو و روزگاری نو آغاز می گردد.

این  همه نشانه های هدایت به سوی مبدأ هستی و آفریدگار مهربان برای کسانی است که صاحب اندیشه اند و بر ژرفای عالم وجود  می نگرند.

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد                                                               عالم پیر دگر  باره  جوان  خواهد شد

سپاس بیکران پروردگار مهربان را که ما را از نعمت اسلام و ولایت اهل بیت (ع) برخوردار کرد و زندگی در کشور امام زمان (عج) را برای ما رقم زد و ما را از پیروان نایب بر حقش قرار داد و توفیق خدمت  به انسانهای پاک و فداکار را بر ما ارزانی داشت و تلاشها و کوشش های همکاران و خانواده سازمان بنادر و دریانوردی را در سال گذشته  به ثمر نشاند.

بی تردید این مهم بدون تلاش بی وقفه همکاران عزیز در مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی محقق نمی گردید.

بدینوسیله ضمن تبریک حلول سال نو و فرا رسیدن بهار روحبخش، مراتب تشکر و قدردانی خود را از زحمات و تلاشهای خالصانه همه همکاران عزیز در مجموعه سازمان و نیز بخش غیر دولتی و فعالان عرصه بندری و دریایی و دریانوردی کشور صمیمانه ابراز می دارم.

از خداوند متعال عزّت و سربلندی، سلامت و سعادت  و موفقیت روزافزون همگان را آرزومندم.

محمد سعیدنژاد

معاون وزیر ومدیرعامل سازمان

نظر شما