شناسهٔ خبر: 55615 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در مجمع سلامت این استان

تقدیر در مجمع سلامت جنوب استان کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از خدمات اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، در مجمع سلامت جنوب استان که در محل دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با حضور نمایندگان مجلس، نمایندگان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، ائمه جمعه، فرمانداران جنوب استان و خیرین سلامت و کارکنان دانشگاه در محل سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد از خدمات اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

لازم به ذکر است که این خدمات شامل احداث ۳ بیمارستان و شروع عملیات ساخت ۲ بیمارستان دیگر و همچنین ساخت مراکز بهداشتی در سطح شهرستان‌های جنوب کرمان و احداث پایگاه‌های اورژانس و تحویل زمین جهت احداث ساختمان‌های موردنیاز در بخش بهداشت و درمان به دانشگاه مذکور است.

در حاشیه این مراسم محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب گفت: این اقدامات در راستای ارتقای خدمات نظام جامع سلامت انجام گرفته که باعث کاهش هزینه‌های بیماران و مانع اعزام آن‌ها به شهرستان‌های هم‌جوار می‌شود.

وی افزود: قطعاً" سرمایه‌گذاری در جهت ساخت مراکز بهداشتی و درمانی نقش بسیار مهمی در روند سلامت افراد جامعه و کاهش درد و آلام مردم شهرستان‌های محروم جنوب استان کرمان خواهد داشت.

نظر شما