شناسهٔ خبر: 55640 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رحمتی خبر داد:

جابجایی ۸۵۰ هزار تن بار در استان اردبیل

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در سه ماه اول سال جاری ۸۵۰ هزار تن بار در استان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل با بیان اینکه در این مدت ۶۴ هزار فقره بارنامه صادر شده، افزود: گندم، آب معدنی، گازوئیل، سیب زمینی، آرد، سیر و انواع تخته بیشترین کالاهای جابجا شده فصل بهار است.

عضو شورای اداری استان اردبیل از فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار دستگاه کامیون با عمر میانگین ۱۸ سال در استان خبر داد و گفت : سالانه ۳ میلیون تن بار در استان توسط رانندگان تلاشگر این شرکت ها جابجا می شود.

در این بازدید که معاون حمل و نقل، رئیس و اعضای انجمن صنفی رانندگان نیز حضور داشتند، عضو کمیسیون ایمنی راههای استان اردبیل با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان، گزارشی از اقدامات انجام یافته و برنامه های در دست اجرای سازمان راهداری به آنان ارائه داد و پس از استماع مشکلات و درد و دل های رانندگان دستورات لازم را برای حل مسائل و مشکلات آنان صادر کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان با اشاره تلاش ها و برنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای حل مشکلات رانندگان اظهار امیدواری کرد: با حل مسائل و مطالبات قانونی این تلاشگران عرصه حمل و نقل شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور و استان در سال حمایت از کالای ایرانی باشیم.

گفتنی است در این بازدید که ۲ ساعت به طول انجامید با شرکت های متخلف در حضور رانندگان برخورد شد، به شرکت هایی که به رانندگان بدهی داشتند تذکرات لازم داده و رضایت نسبی رانندگان نیز حاصل شد.

رانندگان نیز از حضور رحمتی و تلاش های وی در پیگیری و حل مشکلات آنان تشکر و قدردانی کردند.

نظر شما