شناسهٔ خبر: 55680 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار فارس در بازدید از عملیات اجرایی پروژه محور دشت ارژن - تنگ ابوالحیات:

پروژه های بزرگ حوزه راه فارس در توسعه استان و جنوب کشور تاثیرگذار است/ بزرگراه دشت ارژن- تنگ ابوالحیات پیشرفت مناسبی دارد

راهسازی استاندار فارس به پروژه های مهم و تاثیرگذار حوزه راه در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های در دست اجرای حوزه راه در استان فارس علاوه بر توسعه استان در توسعه استان های جنوبی کشور نیز تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی فارس، اسماعیل تبادار در بازدید از عملیات اجرایی بزرگراه دشت ارژن – تنگ ابوالحیات با تقدیر از پیمانکاران این پروژه اظهارکرد: پیشرفت مناسبی را در روند اجرایی طرح به ویژه در احداث تونل ها و پل ها شاهد بودیم که امیدواریم این روند با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت مناسبی که عملیات اجرایی بزرگراه دشت ارژن تنگ ابوالحیات دارد امید است تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

استاندار فارس همچنین به پروژه های مهم شهرستان کازرون اشاره کرد و گفت: پروژه های تاثیرگذاری در حوزه شهرستان کازرون در دستور کار قرار دارد که میتوان به تونل محرم اشاره کرد که کارکرد مناسبی برای این منطقه خواهد داشت.

تبادار افزود: امید است با تامین اعتبارات لازم، روند اجرایی تونل محرم نیز شتاب بیشتری بگیرد.

وی ادامه داد: پروژه های بزرگ دیگری همچون آزادراه شیراز – بوشهر که در ادامه آزادراه اصفهان– شیراز است نیز در دستور کار قرار دارد که بسیار برجسته و کارگشا خواهد بود و اگر بتوانیم در برنامه کوتاه مدت و میان مدت این پروژه ها را عملیاتی کنیم می تواند در رونق استان فارس و استان های جنوبی نقش آفرین باشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: محور دشت ارژن– تنگ ابوالحیات به عنوان پروژه هدف قلمداد شده و امید است با همت همه متولیان امر و تامین منابع مالی لازم این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

تبادار همچنین به پروژه دیکانک اشاره کرد و افزود: طرح مطالعاتی این مسیر نیز در دستور کار قرار دارد و در صورت تامین منابع مالی یا در دل پروژه آزادراه شیراز– بوشهر انجام خواهد شد یا به صورت پروژه ای مستقل در برنامه کاری قرار خواهد گرفت.

نظر شما