شناسهٔ خبر: 55824 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور اجرای صحیح قوانین و مقررات صورت گرفت؛

تقدیر استاندار از مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران

محمد اسلامی استاندار مازندران با ارسال لوح سپاسی از مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران به منظور اجرای صحیح قوانین و مقررات و برقراری نظم و امنیت و روان سازی ترافیک تقدیر و تشکر کرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، محمد اسلامی استاندار مازندران از عبداله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران به خاطر اجرای صحیح قوانین و مقررات به منظور برقراری نظم ، امنیت و روان سازی ترافیک  تقدیر و تشکر کرد .

در بخشی از این لوح آمده است: به پاس تلاش‌های ارزنده و همکاری موثر جنابعالی جهت اجرای صحیح قوانین و مقررات به منظور برقراری نظم ، امنیت و روان سازی ترافیک که موجب کاهش ۵ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ و همچنین کاهش ۱۴ درصدی کشته‌ها در ایام نوروز ۹۷ نسبت به نوروز ۹۶ در حوزه درون شهری و برون شهری گردیده، از زحمات و تلاش‌های بی شائبه و خستگی ناپذیر شما در این عرصه تشکرو قدردانی می‌نمایم .

گفتنی است علی نبیان معاون امور عمرانی استانداری نیز با ارسال لوحی به پاس تلاش صبورانه مدیر کل راه و شهرسازی استان در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۹۷ تشکر و قدردانی کرد

نظر شما