شناسهٔ خبر: 55858 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امرایی مطرح کرد؛

ثبت سرعت بیش از ۹۳ کیلومتر در محور پلدختر

عارف امرايي معاون فنی و نظارت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در هفته سوم تیرماه ۹۷، بیشترین سرعت وسایل نقلیه در محور پلدختر- خرم‌آباد ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، عارف امرایی معاون فنی و نظارت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از ۱۶ تا ۲۲ تیرماه امسال محورهای پلدختر- خرم‌آباد، سه‌راهی چالانچولان- بروجرد و آزادراه خرم‌آباد- پل زال به ترتیب بیشترین سرعت متوسط وسایل نقلیه را به خود اختصاص داده‌اند و در محور پلدختر سرعت ۹۳.۱ کیلومتر به ثبت رسیده است.

وی افزود: درمجموع در هفته سوم تیرماه سال جاری دو میلیون و ۳۴۸ هزار و ۴۷۶ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان تردد کرده‌اند که نسبت به دوره قبل از آن ۴.۱۵ درصد افزایش دارد.

امرایی گفت: محور سه‌راهی چالانچولان- دورود، دورود- سه‌راهی چالانچولان و بروجرد- سه‌راهی چالانچولان به ترتیب بیشترین سهم را در تردد وسایل نقلیه داشته‌اند و بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین در سه محور کمربندی جنوبی خرم‌آباد، بروجرد- سه‌راهی چالانچولان و سه‌راهی چالانچولان- دورود انجام شده است.

نظر شما