شناسهٔ خبر: 55880 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:

پل دريسی در ابتدای جاده حسنلنگی به شميل تکميل و آماده بهره برداری شد

میرداد میردادی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: پل باکسی دریسی واقع در ابتدای جاده حسنلنگی به شمیل تکمیل و آماده بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ، معاون راهداری گفت : پل باکسی دریسی واقع در ابتدای جاده حسنلنگی به شمیل تکمیل و آماده بهره برداری شد.

میرداد میردادی افزود: این پل به طول ۱۳ متر ، عرض ۹ متر و دارای ۴ دهانه باکسی می باشد ؛ احداث و تکمیل پل دریسی واقع در ابتدای جاده حسنلنگی به شمیل به درخواست مردم منطقه و همچنین امنیت در عبور و مرور اهمیت جان شهروندان صورت گرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با اشاره به اهمیت بناهای فنی بیان داشت : با توجه به وضعیت جغرافیایی این استان وجود پل و یا آبروها در مسیرهای ارتباطی بین دو نقطه نیاز ضروری است و کمتر مسیری وجود دارد که نیاز به پل یا آبرو نداشته باشد.

میردادی گفت : پل ها و سایر بناهای فنی از جمله تونل ها و دیوارهای حفاظتی، ترانشه ها و غیره جزء جدایی ناپذیر راهها هستند که در مطالعه ، طرح و اجرای آنها عوامل زیادی باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی همچنین به شناسایی و اصلاح پیچ خطرناک و حادثه خیز بعد از این پل اشاره کرد و گفت: این پیچ یکی از نقاط حادثه خیز و پرتصادف در این جاده بود که با اصلاح نمودن آن به افزایش ضریب ایمنی و کاهش تلفات  این محور کمک زیادی خواهد کرد.

میردادی تصریح کرد : امیدواریم با این اقدامات شاهد خسارات جانی و مالی کمتری در جاده های استان باشیم.

نظر شما