به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، رستمی مدیر کل راه وشهرسازی استان گفت : استقرارميز خدمت در این اداره کل از اول تير ماه، براساس دستور العمل دولت براي ارائه خدمات بهتر به مردم ، افزايش اعتماد و رضايت عمومي،کاهش زمان رسيدگي اجراشده است.
رستمی افزود: در اجراي اين طرح همه خدمات مورد نياز ارباب رجوع بصورت يکجا و متمرکز در طبقه همکف و توسط مطلع ترين افراد به مردم ارائه ميشود.
وی از مستقر شدن عوامل مجرب و مسلط برای رسیدگی به مراجعه کنندگان در میز خدمت خبرداد و بیان کرد: استقرار میز خدمت در راستای تحقق حقوق شهروندی و تسریع در ارائه خدمات به مراجعه کنندگان و رفع مشکلات آنان است.
مدیر کل راه وشهرسازی تاکید کرد: تسریع در خدماترسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیتهای استقرار میز خدمت در در این اداره کل دانست و گفت: میز خدمت به صورت حضوری و الکترونیکی خدمات لازم را به ارباب رجوع ارائه میکندتا از سردرگمی ارباب رجوع جلوگیری شود.
نظر شما