شناسهٔ خبر: 55906 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل استان صورت گرفت؛

بازدید از روند اجرایی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی بهشهر

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از روند اجرائی بیمارستان امام خمینی شهرستان بهشهر به منظور تسریع در انجام عملیات اجرائی بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه  و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، محمدجعفر علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه فرماندار، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، مدیران اداره کل راه و شهرسازی مازندران و جمعی از مسئولان این شهرستان از بیمارستان جایگزین بازدید و در حاشیه این بازدید عنوان کرد: بیمارستان جایگزین بهشهر ۹۰ درصد پیشرفت داشته و امسال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی در روند ساخت بیمارستان جایگزین اظهار کرد: این بیمارستان دارای چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان است و در کلینیک آن هم بخش‌های فوق تخصصی دیده شده است .

وی افزود : با توجه به پیشرفت بالای ۹۰ درصد و اتمام کارهای زیربنایی و ساخت وساز و محوطه سازی، تامین اعتبار برای تجهیزات انجام شده است و با تامین تجهیزات این بیمارستان امسال افتتاح می‌شود. در مجموع در بخش ساخت و ساز، تجهیزات و امکانات حدود  ۱۰۰ میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه می‌شود و این بیمارستان این توانایی را دارد تا جوابگوی نیاز فیزیکی بهداشت و درمان شرق استان باشد.

نظر شما