شناسهٔ خبر: 55981 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی مجدد راهکارهای تحقق حقوق شهروندی و تکریم ارباب‌رجوع

تکریم ارباب رجوع راهکارهای تحقق حقوق شهروندی و تکریم ارباب‌رجوع در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در جلسات متعدد بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، دو جلسه پیاپی با حضور مدیران توسعه منابع، املاک و حقوقی، حراست و روابط عمومی برای حل و فصل مشکلات ارباب رجوع در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برگزار شد.

اطلاع رسانی موثر از فرایندهای حوزه های پرتردد به منظور جلوگیری از انباشت درخواستهای شهرندان، تقویت میز خدمت ( به صورت الکترونیک روی سایت سازمانی و همچنین به صورت فیزکی در اداره میز خدمت یا همان اداره امور مراجعین )، تهیه کتاب -جزوه‌هایی برای اطلاع از فرایندهای کاری، بسترسازی محیطی شایسته‌تر در راستای جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین، افزایش تعداد ملاقات‌های مردمی مدیریت املاک و حقوقی و مدیرکل دستگاه، رصد انواع نارضایتی ارباب رجوع و تحلیل نارضایتی در حوزه‌های کاری در راستای خدمت رسانی موثرتر، رصد مستمر رفتار همکاران در برخورد با شهروندان، تشویق همکارانی که خدمت‌رسانی شایسته‌تری داشته اند و برنامه‌ریزی برای ایجاد سامانه پیگیری درخواست‌های مردمی املاک و ... از جمله موارد مطروحه طی دو جلسه اخیر بوده است.

نظر شما