شناسهٔ خبر: 55991 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

تاکید بر رسیدگی خارج از نوبت به مطالبات رانندگان/ فعالیت در عرصه حمل و نقل و راهداری؛ فعالیت جهادی است

عبدالهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، رسیدگی موثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی به مشکلات و رفع مسائل آنها را خارج از نوبت خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، عبدالهاشم حسن نیا عصر سه شنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان راهکارهای موثری درخصوص رسیدگی به مطالبات و خواسته‌ های شرکت ‌ها و رانندگان پیشنهاد کرده که لازم است با همکاری جدی استاندار و نهادهای مربوطه پیگیری شود.

وی از اقدامات انجام شده در حوزه راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری ابراز رضایت کرد و گفت: این در حالی است که برای رفاه حال بیشتر مردم و رفع کاستی های موجود باید بیش از پیش تلاش کرد.

حسن نیا فعالیت در عرصه حمل و نقل و خدمات راهداری را نوعی فعالیت جهادی دانست و تصریح کرد: متولیان این حوزه و رانندگان با تلاش شبانه روزی خود در محورهای ارتباطی نقش موثری در خدمات رسانی به مردم دارند.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با تاکید بر نگاه مطالعاتی و ساختاری به فعالیت های راهداری و حمل و نقل اظهار داشت: علاوه بر خدمات رسانی باید به این مجموعه بعنوان یک بنگاه اقتصادی نگاه شود.

حسن نیا در این دیدار از نماینده این سازمان در استان خواست با حساسیت بیشتری به مشکلات و چالش‌های این حوزه رسیدگی کند و با برگزاری نشست‌های مستمر با نمایندگان، برنامه‌ریزی‌ لازم را در جهت بهره‌وری بیش از پیش این ۲ حوزه در دستور کار قرار دهد.

سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که محورهای مواصلاتی این استان در مسیر استان های جنوبی و غربی قرار دارد. همچنین در حدود ۲۳ هزار نفر از رانندگان این استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

نظر شما