شناسهٔ خبر: 56016 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‎های سیستان و بلوچستان خبر داد:

اعزام ۲۰۶۵ زائر از فرودگاه زاهدان به حج

فرودگاه زاهدان مدیرکل فرودگاه‎های سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰۶۵ زائر که ۱۵۰۵ نفر از آن‌ها اهل تسنن هستند، از فرودگاه زاهدان به حج اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎ عمومی فرودگاه‎های سیستان و بلوچستان، حسن اعرابی، مدیرکل فرودگاه‎های سیستان و بلوچستان، در این نشست گفت: امسال هفت پرواز از نوع ایرباس ۳۳۰ متعلق به خطوط هوایی سعودی با همکاری هواپیمایی جمهوری اسلامی کار اعزام زائران را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ کاروان از سیستان و بلوچستان به همراه یک کاروان از خراسان جنوبی از فرودگاه زاهدان به فرودگاه جده اعزام خواهند شد، گفت: در مجموع ۲۰۶۵ زائر از این فرودگاه اعزام خواهند شد که از این تعداد ۱۵۰۵ زائر اهل تسنن هستند.

گفتنی است، در این نشست مدیرکل فرودگاه‎های سیستان و بلوچستان، مدیر حج و زیارت، نمایندگان دادستانی، پلیس گذرنامه، معاونان و روسای ادارات فرودگاه‎های استان، مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی، نماینده هواپیمایی سعودی، فرمانده یگان پلیس و سپاه فرودگاه، هواپیمایی قشم، مرکز بهداشت، هواشناسی، پلیس راهور انتظامی، بانک ملی، بانک ملت، گمرک، اورژانس و هلال احمر سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

نظر شما