شناسهٔ خبر: 56072 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در شرکت فرودگاه‌ها:

سومين نشست ساليانه نمايندگان CNS برگزار می‌شود

محمد حبيب‎الهي برزی مديرکل ارتباطات و ناوبری هوايی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران از برگزاری سومين نشست ساليانه نمايندگان CNS فرودگاه‌های منتخب کشور با موضوع امکان سنجی اجرای ماژول بلاک صفر ASBU خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، محمد حبیب اللهی گفت: این نشست در راستای برنامهریزی برای بررسی واجرای الزامات و پیشنهادهای سازمان هواپیمایی كشوری (ICAO)  و دفتر منطقه ای خاورمیانه (MIDANPIRG)، مطابق نقشه راه  در داكیومنت ۹۷۵۰ با محوریت ASBU برگزار می شود.

 وی افزود: ASBU چارچوبی برنامه ریزی شده برای تحقق توسعه مدیریت ترافیك هوایی(ATM)، استفاده از مزایای تجهیزات فعلی، ایجاد بسترسازی یك طرح گذر از حال فعلی به سمت آینده و فراهم كردن قابلیت همكاری جهانی است.

حبیب الهی گفت: با توجه به بررسی ماژول های یازده گانه بلاك صفر ASBU توسط كمیته CNS در سال های گذشته و تشكیل سه كارگاه آموزشی مرتبط، موضوع  آشنایی با بررسی و امكان سنجی نحوه اجرای ماژول های بلاك صفر در فرودگاه های كشور را  در دستور كار قرار دادیم و دراین نشست قرار است كمیته علمی CNS در مورد نحوه بررسی و اجرای ما ژول ها، راهكارهای لازم را ارائه دهد.

این نشست از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۳۰ تیر در سالن اجتماعات مركز كنترل فضای كشور برگزار می شود.

 

نظر شما