شناسهٔ خبر: 56123 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با پیگیری راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد؛

توزیع لاستیك با قیمت مصوب بین رانندگان استان فارس

بازدید در پی اعلام توزیع منصفانه لاستیك و جلوگیری از افزایش قیمت آن در فارس، توزیع لاستیك با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و ابلاغ شده به كانون انجمن‌های صنفی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، علیرضا سیاهپور با بیان مطالب فوق گفت: تا پایان روز ۲۷تیرماه حواله ۱۰۷۰ حلقه لاستیك صادر شده و رانندگان عزیز جهت تحویل لاستیك به عاملین مجاز معرفی شده از سازمان صنعت ، معدن و تجارت مراجعه و لاستیك را با قیمت‌های مصوب خریداری نمایند.

مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در خصوص اقلام لاستیك‌های توزیعی تصریح كرد: لاستیك‌ها از برند Blacklion ، پیروزی و دنا است و هیچ گونه نگرانی در خصوص عرضه لاستیك و روغن وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از باری و مسافری برای رانندگان و مالكان این بخش وجود ندارد.

وی تأكید كرد: با پیگیری انجمن صنفی روغن موتور با كیفیت و حدود ۳۰ درصد زیر قیمت بازار توسط انجمن صنفی رانندگان در پایانه بار شیراز به رانندگان محترم عرضه می گردد و این موضوع با استقبال رانندگان مواجه و سبب احساس رضایتمندی در بین رانندگان شده است.

سیاهپور همچنین افزود: اداره كل راهداری و حمل و نقل جاد‌های استان فارس آمادگی كامل دارد نسبتبه رسیدگی مؤثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی به مشكلات آنها اقدام نماید و رفع مسائل آنها را خارج از نوبت رسیدگی می كند.

وی افزود : برنامه ریزی در راستای استفاده از تولیدات داخلی(به خصوص کارخانه دنا) در تولید و جبران کمبود لاستیک در سطح استان ، برنامه ریزی در راستای توزیع لاستیک به مالکین ناوگان باری توسط نمایندگان فروش تنها از طریق حواله‌های صادره توسط این اداره کل (یک هفته اول آغاز هر پارت) و به قیمت مصوب توسط سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده  و ... از جمله اقدامات این اداره کل در این بخش است.

نظر شما