شناسهٔ خبر: 5613 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور از روند خدمات‌رسانی به زائران در فرودگاه بین‌المللی مشهد

فرودگاه مشهد رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور روز گذشته از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد بازدید کرد.

به‌ گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رحمت‌اله مه‌آبادی در سومین روز از سال نو در بازدید از فرودگاه‌ بین‌المللی مشهد از نزدیک در جریان نحوه خدمات‌رسانی به زائران بارگاه ملکوتی علی‌ بن موسی‌الرضا(ع) قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در جریان حضور در فرودگاه مشهد از واحدهای عملیاتی نظیر برج مراقبت و اپروچ، شبکه پیام‌های هوانوردی و اداره الکترونیک، ایمنی زمینی و همچنین ترمینال پروازهای داخلی، خارجی، زیارتی وسایر پروژه های در دست اجرا شامل پارکینگ طبقاتی و پروژه تکنیکال بلاک فرودگاه بازدید کرد.

پس از این بازدید نشستی با حضور معاونان و روسای ادارات فرودگاه‌ مشهد برگزار شد و مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور ضمن قدردانی از زحمات اداره کل فرودگاه‌های استان گفت : فرودگاه مشهد به جهت سفر زائران از اقصی نقاط کشور و سایر کشور‌های اسلامی به عنوان قبله‌گاه صنعت فرودگاهی محسوب می‌شود.

مه‌آبادی با بیان اینکه اولویت اول فرودگاه مشهد حفظ ایمنی و تکریم زائران است، ضمن اظهار رضایت از اقدامات انجام شده در این  فرودگاه افزود: راه‌اندازی ایربریج، افزایش ۷۰۰ مترمربعی فضای پایانه خارجی، برخی اقدامات در اصلاح مسیرها و نیز تلاش‌های قابل توجه در بخش‌های فنی و عملیاتی، زیبا سازی محاوط فرودگاهی  قابل تقدیر است  و لذا  امروز شاهد ترافیک روانی در این فرودگاه هستیم.

در ادامه قاسم‌زاده مدیرکل فرودگاههای استان خراسان رضوی از روند فعالیت‌ها و توسعه فرودگاه مشهد گزارشی ارائه داد.

قاسم‌زاده گفت: امسال توانستیم بخش قابل توجهی از مطالبات را وصول کنیم و در زمینه صرفه‌جویی در حوزه های مختلف فرودگاهی اقدامات خوبی در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی تاکید کرد: احترام به حقوق مسافران و تکریم آنان  اولویت ماست و ما از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات استفاده خواهیم کرد و شایسته سالاری در فرودگاه مشهد حاکم خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی گفت: در فرودگاه بین‌المللی مشهد روزانه حداقل ۱۷۰ پرواز و در ایام پرترافیک بیش از ۲۰۰ پرواز انجام می‌شود.

وی افزود این فرودگاه دارای سه پایانه مسافربری داخلی، خارجی و حج( ۶۸ هزار متر مربع) و ۳۷ محل پارک هواپیما است و به ۳۰ مقصد داخلی و ۲۰ مسیر خارجی پرواز مستقیم دارد.

در این بازدید غلامحسین باقریان عضو هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی و نظارت، حسین اسفندیاری مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاهها، مه‌آبادی را همراهی می‌کردند.

نظر شما