شناسهٔ خبر: 56171 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پورعلی مطرح کرد؛

بررسی درخواست واگذاری زمین با کاربری راه اندازی دهکده سلامت

محمدعلی پورعلی مدیراملاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پرونده واگذاری زمین به مساحت ۴۶ هکتاری جهتلو به دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی جهت احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی و راه‌اندازی دهکده سلامتدر جلسه هیئت نمایندگی همراه با ۳۰ مورد پرونده درخواستی بحث و بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، مدیراملاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در جلسه هیئت نمایندگی پرونده واگذاری زمین به مساحت ۴۶ هکتاری جهتلو به دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی جهت احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی و نیز راه اندازی دهکده سلامت بحث شد که مراحل واگذاری آن پس از تایید سازمان ملی زمین و مسکن انجام می‌شود.  

محمدعلی پورعلی ادامه داد: همچنین پرونده واگذاری زمین جهت احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان مهاباد به مساحت یک هکتار در جلسه هیئت نمایندگی مطرح و بررسی شد.

وی به انجام بازدیدهای میدانی از اراضی مرسوم به فدک اشاره کرد و گفت: همراه با کارشناسان حوزه منابع طبیعی از این اراضی بازدید شد و مقرر شد نقشه تصرفات اصلاح شود.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان از تشکیل تیم فنی و نقشه برداری برای شناسایی اراضی تصرفی شهرستان بوکان خبر داد و افزود: همچنین جلسات هماهنگی با مسئولان شهرستان سردشت در راستای حفظ و صیانت از اراضی ملی تشکیل شده است.

پورعلی تصریح کرد: حدود ۱۴۴ فقره اسناد تک برگی، ۱۴۴ قطعه صورتمجلس تفکیکی در یک ماه گذشته اخذ شده است.

نظر شما