شناسهٔ خبر: 56175 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

فراهانی خبر داد:

مهار آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر خرمشهر

مهار آتش سوزی معاون دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: آتش سوزی دو فروند لنج در اسکله چهار پست این مجتمع بندری مهار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، مهدی فراهانی اظهار کرد: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و واحد دریایی بندر خرمشهر، آتش‌سوزی در دو فروند لنج باری مهار شد.

وی در خصوص جزییات این حادثه گفت: ابتدا یک فروند لنج فایبرگلاس دچار حریق شد، سپس آتش به‌سرعت به لنج مجاور که چوبی بود سرایت کرد.

معاون دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: پس از مشاهده دود ناشی از آتش‌سوزی از طریق دوربین‌های مداربسته، نیروهای آتش‌نشانی بندر خرمشهر در مدت‌زمان سه دقیقه به محل حادثه اعزام شدند و اقدام به مهار آتش کردند.

فراهانی ادامه داد: حریق در لنج چوبی با کمک نیروهای واحد دریایی توسط دو فروند یدک‌کش مهار شد و این شناور به منطقه امن منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه مدت‌زمان شروع آتش‌سوزی تا مهار آن کمتر از ۱۵ دقیقه به طول انجامید، گفت: علت آتش‌سوزی در حال بررسی است و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد و تنها لنج فایبرگلاس دچار خسارت شد.

نظر شما