غلام عباس بهرامینیا مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان خوزستان در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره رفع مشکلات رانندگان اظهار کرد: اقدامات متعددی برای رفع مشکلات رانندگان و کامیون داران صورت گرفته که بخش زیادی مشکلات آنها در خصوص بیمه، افزایش ضریب بازنشستگی، افزایش نرخ کرایه حمل و برخورد با شرکتهای متخلف حملونقل بوده که به آنها رسیدگی شده و خوشبختانه رضایتمندی نسبی بین رانندگان به وجود آمده است.
وی افزود: ۱۰ شرکت متخلف حملونقل به مدت یک تا ۲ ماه تعطیل، بیش از ۳۰ شرکت جریمه نقدی و ۲۰ شرکت نیز تذکر کتبی صورت گرفته است.
بهرامی نیا درباره تأثیر حضور مسئولان سازمان راهداری بین رانندگان در کاهش مشکلات این قشر گفت: این حضور طبیعتاً سبب دلگرمی و اطمینان خاطر رانندگان میشود که مسئولان پیگیر مطالبات، رفع مشکلات آنها و حضور در بین رانندگان برای شنیدن حرفها، انتقادات و پیشنهادات هستند.
وی درباره مشکلات گرانی و کمبود لاستیک نیز بیان کرد: از هفته گذشته لاستیک با قیمت مصوب در پایانه بندر امام خمینی بین رانندگان توزیع شده که در شهرک حملونقل اهواز نیز هماهنگی صورت گرفته و لاستیک در بین رانندگان توزیع میشود.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان خوزستان افزود: توزیع لاستیک فعلاً در این ۲ پایانه که بیش از ۶۰ درصد حملونقل استان برعهده آنهاست، انجام میشود.
نظر شما