شناسهٔ خبر: 56251 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان

مراسم تکریم و معارفه مدیران ستادی اداره بنادر و دریانوردی لنگه برگزار شد

جلسه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، معاونین اداری و مالی، فنی و مهندسی و مدیر روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه تکریم و معارفه شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، "محمود صابری" معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله معاونین و مدیر روابط عمومی بندر لنگه، از سرپرستان جدید این واحدها خواست با بهره مندی از همه ظرفیتهای انسانی، سخت افرازی و نرم افزاری در جهت ارتقاء بیشتر این بندر و اهداف سازمان بنادر و دریانوردی گام بردارند.

وی هدف از تغییرات مدیریتی را خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم و بهره گيري از انديشه هاي نو در جهت رسیدن به جایگاه بالاتر دانست و ابراز امیدواری کرد، با وجود تیم خوب و بسیار قوی که در بنادر و دریانوردی لنگه فعالیت دارند، شاهد تحول و ارتقاء بیشتر در تمامی زمینه ها، سرمایه گذاری و خدمات این مجموعه باشیم.
"قاسم عسکری نسب" مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه گفت: این گونه تغییر و تحولات از اقتضائات کار مدیریتی است و امیدواریم با زیرساخت های خوبی که در طی این مدت ایجاد شده است، شاهد رشد و پیشرفت های بیشتری در این بندر باشیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و دستاوردهای معاونین واحدهای اداری و مالی، فنی و مهندسی و مدیر روابط عمومی در مجموعه بنادر و دریانوردی بندرلنگه، از سرپرستان جدید این واحدها خواست با تدوين يك برنامه ريزي نظام مند  در جهت توسعه دریایی و بندری شهرستان و اهداف ترسيم شده سازمان را دنبال نمايند.

در پایان احکام سرپرستی معاونت های اداری و مالی و فنی و مهندسی و روابط عمومی به ترتیب به آقایان عبداله حمیرانی، محمد حسین انتظاری و عبداله قطارانی نژاد ابلاغ شد و با اهدای لوح سپاس از زحمات آقایان محمود جمشیدی، محمد یاسین یزدانی و علی پرماس تجلیل به عمل آمد.

نظر شما