شناسهٔ خبر: 56262 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی

جلسه جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی به ریاست معاون امور عمرانی استانداری برای اولین بار در اداره کل راه وشهرسازی استان البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل جلسه کارگروه تحصصی امور زیر بنایی به ریاست معاون امور عمرانی استانداری و با حضور اعضاء و برای اولین بار در اداره کل راه وشهرسازی استان البرز برگزار شد.

ابتدا تقی رضایی مدیرکل راه وشهرسازی استان البرز ضمن خوش آمدگویی به رئیس جلسه و اعضای آن به عنوان دبیر کارگروه گزارش مختصری از کارهای انجام شده این کارگروه ارائه کرد، سپس ارتقایی معاون امور عمرانی استانداری در خصوص پرونده‌های در دست اقدام گفت و پرونده‌ها تک تک مورد نقد و بررسی اعضا قرار گرفت.

ارتقایی ضمن تاکید بر اهمیت جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی از تمام اعضا خواست تا با حساسیت و دقت بیشتر نسبت به پرونده‌ها نظر دهند و تمام موارد از قبیل محیط زیست، منابع طبیعی و شرایط اقلیمی استان البرز در ساخت و سازهای حریم شهرها در نظر گرفته شود.

در پایان خالقی مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی که در این اداره کل برگزار شد موارد مربوط به شهرهای چهارباغ، گرمدره و همچنین خارج از حریم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان مطرح شد که صدور ۱۴ مصوبه ماحصل این جلسه بود و از مهمترین آنها می‌توان به درخواست احداث گلخانه و انبار محصولات کشاورزی اشاره کرد.

نظر شما