شناسهٔ خبر: 5627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گودرزی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

پیش بینی وضعیت هوا تا پایان هفته/ ادامه بارش ها تا جمعه/ توصیه به رانندگان برای تردد در محورهای شمال غرب و سواحل دریای خزر

بارش برف کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها تا بعد از ظهر جمعه در برخی از مناطق کشور خبر داد و گفت: مسافرانی که قصد تردد در محورهای شمال غرب و سواحل دریای خزر را دارند؛ به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده ها حتما تجهیزات زمستانی و لباس گرم همراه داشته باشند.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره وضعیت آب و هوای کشور طی چند روز آینده گفت: در پی ورود سامانه جدید بارشی از غرب به کشور طی امروز و فردا در نیمه غربی شاهد بارش باران و گاهی رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ و وزش باد خواهیم بودکه این بارشها در کوهستانهای شمال غرب و رشته کوه البرز به شکل برف هستند.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از جمعه، این سامانه بارشی فعالیت خود را روی یرخی از مناطق مرکزی، دامنه های البرز مرکزی، سواحل جنوبی دریای خزر و جنوب کشور گسترده می کند و از بعد از ظهر، به تدریج نوار شرقی را در برگرفته و از بعد از ظهر شنبه نیز این سامانه از جنوب شرق و شرق کشور خارج می شود.

وی درباره وضعیت آب و هوای تهران گفت: امروز تهران کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد و بارش پراکنده خواهد داشت و این وضعیت تا بعد از ظهر جمعه ادامه دارد. بیشینه دمای امروز تهران ۱۹ و کمینه دمای فردا صبح  ۹ درجه خواهد بود.

گودرزی خاطر نشان کرد: رانندگان و مسافرانی که طی روزهای اخیر قصد تردد در محورهای شمال غرب و سواحل دریای خزر را دارند، به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده ها حتما تجهیزات زمستانی و لباس گرم همراه داشته باشند./

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما