شناسهٔ خبر: 56273 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد خبر داد:

اعزام ۲۷۰۳ زائر به سرزمین وحی از فرودگاه یزد/ برگزاری جلسه هماهنگی اعزام زائران خانه خدا در فرودگاه يزد

فرودگاه یزد با نزديک شدن به اعزام زائران حج تمتع و به‌منظور هماهنگی ارگان‌های مرتبط در فرودگاه يزد، نشست کميته تسهيلات ويژه حج تمتع ۹۷، در اين فرودگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎ عمومی اداره کل فرودگاه‎های استان یزد، در این جلسه مدیرکل فرودگاه‌های استان توفیق خدمتگزاری به میهمانان خانه خدا را فرصتی مغتنم برای خدمت برشمرد و گفت: با هماهنگی‎های انجام شده اکنون نهادها و ارگان‌های مستقر در فرودگاه یزد از آمادگی کامل برای انجام هر چه بهتر عملیات حج برخوردار هستند.

عباس محمدی گفت: عملیات اعزام حجاج استان یزد به سرزمین وحی از ۱۱ تا  ۱۶ مرداد ماه انجام می‌شود و در این مدت ۲۷۰۳ زائر خانه خدا به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: نقل و انتقال حجاج یزدی توسط شرکت‌ هواپيمايي ايران اير و با هواپیمای ایرباس A۳۰۰  طي ۱۱عمليات پروازي با محوریت ۱۹ کاروان انجام می‎شود.

گفتنی است، در اين نشست مديرکل فرودگاه‎های یزد و معاونان وی، مدیرکل حج و زيارت استان یزد، فرماندهان پلیس، سپاه حفاظت، گذرنامه و تمامی ارگان‌های مربوطه و همچنين نمايندگان شرکت‌ هواپيمايي ايران‌اير حضور داشتند و تمامی راهکارهاي ترافيکي، حفاظتي، امنيتي و خدماتي مورد نقد و بررسي قرار گرفت.

نظر شما