شناسهٔ خبر: 56276 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی با سرفصل روابط عمومی

جلسه دومین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان تهران با بررسی امکان برگزاری مراسم ها, کنفرانس خبری و امور رسانه ای واحد و موافقت مدیران کل این حوزه برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، امیرحسین آزاد دوار دبیر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان تهران، درباره لزوم برگزاری این جلسه گفت: برنامه ریزی روابط عمومی های استان تهران به منظور انسجام برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر به دستور مدیرکل راه و شهرسازی اسان تهران پیشنهادی بود که با استقبال مدیران کل مواجه شد اگر چه در این زمینه انتقادات و پیشنهاداتی نیز ارائه شد که مقرر گردید، روابط عمومی‌ها با تشکیل دبیرخانه و جلسات هماهنگی تا آبانماه امسال برای یک برنامه واحد هماهنگ شده و در آبانماه نتیجه اقدامات به شورای مذکور ارائه شود.

آزاد دوار از دستور کار و اقدام عمل مشترک رسانه ای شامل، کنفرانس خبری واحد, کتاب واحد, مستند واحد و ... خبر داد و گفت: از مهمترین مزایای این طرح که مورد تصویب قرار گرفت، برد رسانه ای بیشتر و اطلاع رسانی منسجمتر  از مهمترین اقدامات دولت در استان تهران در زیر مجموعه وزارت راه  و صرفه جویی در هزینه‌ها می‌توان نام برد.

وی گفت: مدیران کل بر این ظن به یقین رسیدند که همدلی و همزبانی در حوزه روابط عمومی ها به اقدامات موثر منجر خواهد شد.

آزاد دوار همچنین از قرائت طرح پیشنهادات معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی جهت اجرایی سازی سیاست ها و راهبردهای بخش حمل و نقل در راستای ماده ۴ دستورالعمل شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران در جلسه مذکور خبر داد.

نظر شما