شناسهٔ خبر: 56317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز طرح گسترده بیمه تکمیلی در سمنان

کامیون مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از آغاز طرح گسترده بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از ابتدای مرداد در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان، احسان منصورکیایی، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های این استان از آغاز طرح گسترده بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از ابتدای مرداد در استان سمنان خبر داد.

وی افزود: در راستای رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های رانندگان و به منظور رفاه حال این زحمتکشان و خانواده‌های محترم آنان طرح بیمه تکمیلی رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای  به صورت رایگان از ابتدای مرداد ماه اجرایی شد.

منصورکیایی اضافه کرد: رانندگان فعال حمل و نقل جاده‌ای استان می‌توانند با همراه داشتن مدارک لازم و مراجعه به انجمن‌های صنفی و یا دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با این اداره کل در این طرح ثبت نام و از مزایای آن برخوردار شوند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: مقرر است در فاز اول بیمه تکمیلی برای رانندگان و همسران آن‌ها و در مرحله بعد برای تمامی اعضای خانواده رانندگان تحت پوشش اجرایی شود.

 در استان سمنان بیش از ۴۷۰۰ نفر راننده در بخش حمل و نقل کالا و بیش از ۱۳۰۰ نفر در بخش حمل و نقل مسافر فعالیت می‌کنند.

نظر شما