شناسهٔ خبر: 56356 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

کوثری زاده خبر داد:

بهره‌برداری از زمینی کردن شبکه هوایی برق در بندر خرمشهر

صالح کوثری زاده معاون فنی و مهندسی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: پروژه زمینی کردن شبکه هوایی برق در این مجتمع بندری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، صالح کوثری زاده اظهار کرد: این پروژه بااعتبار ۶۰ میلیارد ریال و در مدت‌زمان ۱۸ ماه به بهره‌برداری رسید.

وی لوله‌گذاری ۱۲ هزار متر برای مهیاکردن زیرساخت لازم، اجرای ۲۳ هزار متر کابل فشار متوسط و ۴ هزار متر کابل فشار ضعیف و همچنین احداث هفت دستگاه پست برق کمپکت را ازجمله اقدامات انجام شده در این پروژه عنوان کرد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر با بیان اینکه پروژه زمینی کردن شبکه هوایی برق در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع اجرا شده است افزود: با اجرای این پروژه، کابل‌های هوایی کاملاً زیرزمینی شدند و شبکه هوایی برق کاملاً در این بندر حذف شد.

کوثری زاده تأمین اهداف پدافند غیرعامل، کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری، بهبود کیفیت توان و پایداری شبکه برق، افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق، افزایش ایمنی بهره‌بردار و استفاده از ترانس‌های خشک برای جلوگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی را ازجمله مزایای اجرای پروژه زمینی کردن شبکه هوایی برق در بندر خرمشهر برشمرد.

برچسب‌ها:

نظر شما