شناسهٔ خبر: 5636 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقبال استاندار هرمزگان از مسافران هوایی و دریایی بندرعباس

جاسم جادری نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با حضور در فرودگاه بندرعباس و بزرگترین بندر مسافری کشور پس از بازدید از بخش‌های مختلف به مسافران نوروزی این استان با اهدای شاخه‌های گل خوش‌آمد گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط‌عمومی استانداري هرمزگان، جاسم جادری در حاشیه استقبال از مسافران نوروزی گفت: تمامی امکانات این استان برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی فراهم شده و همچنین امنیت لازم برای مسافران و مردم برقرار است.

وی که در اولین روز از سال جدید با حضور در بخش‌های مختلف حمل‌و نقلی به‌ویژه فرودگاه به استقبال مسافران نوروزی رفته بود با تبریک ایام نوروز و آغاز سال ۹۴ اظهار داشت: تمامی امکانات استان هرمزگان برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی بسیج شده است و هماهنگی خوبی میان دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان وجود دارد.

استاندار هرمزگان افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان نیز به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی به مهمانان است تا میزبان خوبی برای مسافران باشیم.

جادری در ادامه با بیان اینکه استان هرمزگان در خط مقدم مهمان‌نوازی از گردشگران و همچنین جبهه اقتصادی و نظامی کشور قرار دارد، تصریح کرد: خوشبختانه استان هرمزگان در بسیاری زمینه‌ها پیشگام است و برنامه‌های بزرگی نیز برای سال ۹۴ برای این استان در پیش است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیشتر زیرساخت ها آماده شده تا نوروز بدون حادثه‌یی را پشت سر بگذاریم.

گفتنی است؛ جاسم جادری استاندار هرمزگان همزمان با نخستین روز از سال ۱۳۹۴ و آغاز تعطیلات نوروزی با حضور در راه‌آهن، بندر مسافری شهید حقانی و فرودگاه بندرعباس با اهدای شاخه‌های گل از مسافران نوروزی استقبال و به آنان خوش آمد گفت.

یادآور می‌شود؛ در این بازدید رضا بدیعی‌فرد مدیرکل فرودگاه بین‌المللی بندرعباس، استاندار هرمزگان را همراهی می‌کرد

 

بنادر هرمزگان در خط مقدم مهمان نوازی از گردشگران نوروزی/ ابراز خرسندی استاندار از خدمات رضایتبخش و پیشرفت های چشمگیر سفرهای دریایی

دکتر جاسم جادری در حاشیه بازدید خود از بزرگترین بندر مسافری کشور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام نوروز و آغاز سال ۹۴ به تمامی هموطنان و به خصوص مردم شریف هرمزگان، عنوان کرد: تمامی امکانات استان برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی بسیج شده است و خوشبختانه تمامی امکانات فراهم و همچنین امنیت لازم برای مسافران و مردم برقرار است و هماهنگی خوبی میان دستگاه های اجرایی استان هرمزگان وجود دارد.

استاندار هرمزگان افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان نیز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مهمانان است تا میزبان خوبی برای مسافران باشیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ضمن بازدید از بزرگترین بندر مسافری کشور اقدامات صورت گرفته برای سفرهای دریایی در استان را شایسته و مناسب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اقدامات بسیار خوب سازمان بنادر و دریانوردی شاهد پیشرفت های چشمگیری در ارائه خدمات به مردم نسبت به سال گذشته هستیم.

جادری در ادامه با بیان اینکه استان هرمزگان در خط مقدم مهمان نوازی از گردشگران و همچنین جبهه اقتصادی و نظامی کشور قرار دارد، تصریح کرد: خوشبختانه استان هرمزگان در بسیاری زمینه ها پیشگام است و سال ۹۳ را با کمترین حادثه پشت سر گذاشتیم و برنامه های بزرگی نیز برای سال ۹۴ برای این استان در پیش است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان که از بخش های مختلف بندر شهید حقانی بندرعباس بازدید می کرد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای سفرهای دریایی در استان هرمزگان، اظهار داشت: در این زمینه نیز با توجه به اقدامات بسیار خوب سازمان بنادر و دریانوردی شاهد پیشرفت های چشمگیری در ارائه خدمات به مردم نسبت به سال گذشته هستیم.

جادری خاطرنشان کرد: ایجاد امکانات رفاهی، بازگشایی مسیر در بندر شهید حقانی و توسعه پارکینگ ها، افزایش باجه های فروش بلیط برای عدم معطلی مسافران و در نظر گرفتن آمبولانس های هوایی، زمینی و دریایی و شناورهای همیار ناجی از جمله این اقدامات برای نوروز ۹۴ بوده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اضافه کرد: خوشبختانه بیشتر زیرساخت ها آماده شده تا نوروز بدون حادثه ای را پشت سر بگذاریم.

لازم به ذکر است، همزمان با موج نخست سفرهای نوروزی، استاندار هرمزگان با همراهی ابراهیم ایدنی مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و جمعی دیگر از مدیران اجرایی استان، ضمن حضور در بندر مسافری شهید حقانی به عنوان بزرگترین بندر مسافری کشور با اهدای شاخه های گل از مسافران نوروزی استقبال و به آنان خوش آمد گفت./

 

 

 

نظر شما