شناسهٔ خبر: 56372 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

گردهمایی مدیران رسانه‌ای استان‌های ساحلی جنوب کشور در بندر خرمشهر

گردهمایی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: گردهمایی مدیران رسانه‌ای استان‌های ساحلی جنوب کشور به میزبانی بندر خرمشهر و با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، محمد محسنی اظهار کرد: این گردهمایی در راستای تأکید مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه افزایش تعامل مجموعه بنادر با رسانه‌ها و همچنین تببین جایگاه اقتصاد دریا محور در تحقق اقتصاد مقاومتی، نقش آفرینی مسئولیت اجتماعی و توسعه صنعت گردشگری دریایی برگزار می‌شود.

وی افزود: گردهمایی مدیران رسانه‌ای استان‌های ساحلی جنوب کشور و همچنین نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها با عنوان "رسانه و بندر خرمشهر" به مناسبت ۱۷ مرداد بزرگداشت روز خبرنگار، به میزبانی این اداره کل و سازمان منطقه آزاد اروند به مدت دو روز ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: در این گردهمایی مدیران رسانه‌ای استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر و مدیران روابط عمومی ادارات بنادر کشور حضور خواهند داشت.

به گفته محسنی در این گردهمایی پنل های تخصصی با محوریت نقش رسانه در اقتصاد دریا محور اجرا خواهد شد و همچنین ضمن معرفی برندگان نخستین جشنواره مطبوعات رسانه و بندر خرمشهر با اهدای جوایز از آنها تقدیر خواهد شد.

همچنین در گردهمایی مدیران رسانه‌ای استان‌های ساحلی جنوب کشور، نشست با مدیر عامل و مدیران سازمان منطقه آزاد و بازدید از زیرساخت‌ها و پروژه‌های مختلف این سازمان پیش بینی شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما