شناسهٔ خبر: 5638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی ترمینال فرودگاه ارومیه در دستور کار قرار گرفت

فرودگاه ارومیه مدیر کل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی گفت: پروژه بهسازی و بازسازی فرودگاه ارومیه با مشارکت استانداری و شرکت فرودگاه‌های کشور اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کمال پرهیزکار در گفتگو با پرتال خبری شرکت فرودگاه‌های کشور با اعلام اینکه برای سال جاری پروژه بهسازی و بازسازی ترمینال داخلی فرودگاه را اجرایی خواهیم کرد، گفت: مهمترین دغدغه فرودگاه طی سال جاری اتمام بهسازی ترمینال داخلی خواهد بود بطوریکه نقشه‌های اجرایی آن به اتمام رسیده و بخشی از اعتبارات آن نیز پرداخت شده است.

وی در ادامه افزود: مجموع اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده که تاکنون استانداری ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آن را پرداخت کرده و مابقی آن از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور پرداخت خواهد شد.

پرهیزکار عنوان کرد: مستنداتی که برای اجرای این پروژه می‌بایست به هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور ارسال می‌شد تا مجوزهای لازم برای اجرای این پروژه را بدهد، تکمیل و به هیات مدیره اعلام شده که در صورت صدور مجوز کار عملیاتی پروژه شروع خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به افزایش پرواز در فرودگاه ارومیه، اظهار داشت: برای سال جاری منتظر اعلام برنامه از سوی برخی شرکت‌های هواپیمایی هستیم تا اقدامات لازم برای اخذ مجوز و افزایش پروازی را در فرودگاه اجرایی کنیم. /

نظر شما