شناسهٔ خبر: 5643 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پرترددترین محور استان گلستان در دور اول تعطیلات نوروزی

ترافیک مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان اعلام كرد: محور كردكوی – گلوگاه در غرب استان بیشترین میزان تردد وسایل عبوری را در دور اول تعطیلات نوروزی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس عادل مصدقی گفت: براساس اعلام روزانه مركز مدیریت راه های استان، در دور اول تعطیلات نوروزی امسال، محور كردكوی – گلوگاه با ۲۳۴ هزار و ۹۴۴ تردد در حالت رفت و برگشت، بیشترین میزان تردد در بین محورهای استان را به خود اختصاص داده است.

به گفته وی، بعد از آن بیشترین ترددها به ترتیب در محورهای مینودشت – جنگل گلستان، آزادشهر- خوش ییلاق و گرگان – شاهرود ثبت شده است.

مصدقی ادامه داد: ساعات اوج ترافیك در این محورها بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ عصر گزارش شده و اغلب، وسایل عبوری سبك از آنها تردد داشته اند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان اظهاركرد: وضعیت ترافیك در دور اول تعطیلات نوروزی  در این محورها، نیمه سنگین اما روان بوده و راهداران با ۳۴۷ بار تردد در محورهای استان، ۲۷۶ مورد امدادرسانی و خدمات رسانی از قبیل كمك به مسافرین در راه مانده و كمك به راه اندازی خودروهای معیوب مسافران نوروزی را انجام داده اند.

مصدقی افزود: مركز مدیریت راه های استان با شماره ۵-۰۱۷۳۲۲۲۳۱۳۱ در طول شبانه روز برای ارائه آخرین وضعیت راه ها و انتخاب كوتاه ترین و بهترین مسیر در خدمت رانندگان عزیز است./

نظر شما