شناسهٔ خبر: 56503 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

گالری بزرگ آثار هنری شهرهای جدید/ اندیشه اولین میزبان

پوستر شرکت عمران شهرهای جدید با هدف تعاملات اجتماعی شهروندان، تابلوهای نقاشی اساتید برجسته کشور را در قالب نمایشگاه‌های دوره‌ای در ۱۷ شهر جدید به معرض دید عموم قرار می‌دهد که اولین نمایشگاه در شهر اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، به منظور تقویت هویت جمعی و توجه به امور اجتماعی و فرهنگی شهروندان، شرکت عمران مبادرت به ایجاد گالری آثار هنری در شهرهای جدید کرد و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته آثار فوق در قالب نمایشگاه‌های دوره‌ای در معرض دید شهروندان شهرهای جدید قرار خواهد گرفت.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه در ۱۷ شهر جدید، برنامه‌های فرهنگی و هنری جنبی، برنامه‌ریزی شده که انشالله زمینه‌ساز تعاملات اجتماعی بیشتر بین شهروندان شهرهای جدید خواهد شد.

اولین نمایشگاه ۱۱ مردادماه تا یکم شهریور از ساعت ۹ تا ۱۹ در شهر جدید اندیشه برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، در سال ۱۳۸۴ به منظور حمایت از هنرمندان و صاحبان آثار هنری، تعدادی از تابلوهای نقاشی آثار هنرمندان توسط شرکت عمران شهرهای جدید خریداری و در اختیار شرکتهای تابعه قرار داده شد. این تابلوها از آثار برجسته هنری در کشور بوده و گنجینه ارزشمندی از تاریخ نقاشی معاصر ایرانی است./

نظر شما