شناسهٔ خبر: 56506 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور فرماندار و معاون بازآفرینی استان مازندران؛

ستاد بازآفرینی شهری پایدار ساری برگزار شد

جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار ساری با حضور فرماندار، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری ساری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، رضایی فرماندار ساری با بیان بیش از ۶۴۰ هکتار بافت فرسوده مصوب شهر ساری و همچنین محلات مصوب سکونتگاه‌های غیر رسمی، در ارتباط با مسائل و مشکلات موجود در محلات مذکور توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه ثباتی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن تاکید بر برنامه ششم توسعه و سند ملی راهبردی احیاء، بهسازی ، نوسازی و توانمند سازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری ،توانمند سازی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را از مهمترین اهداف   ستاد ‌های بازآفرینی شهری پایدار عنوان نمود.

وی در ادامه در ارتباط با سیاست‌های دولت در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و همچنین نحوه جذب اعتبار و توزیع اعتبارات مطالبی رابیان و ابراز امیدواری نمود که با پیگیری‌های بعمل آمده انشااله شاهد تحولات و تغییرات خوبی در محلات هدف شهر ساری و سایر شهرهای استان باشیم.

همچنین ثباتی توضیحاتی را از مفاهیم و الزامات حوزه بازآفرینی و همچنین مجموعه عملکردها و اقدامات اداره کل در حوزه بازآفرینی در قالب پاورپوینت ارائه نمود.

گفتنی است در پایان جلسه سایر اعضای حاضر در این نشست نظرات خود رابیان و تصمیماتی اتخاذ شد.

نظر شما