شناسهٔ خبر: 56512 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری کبودراهنگ خبر داد

ثبت بیش از ۱۶۰۰ نفر ساعت گشت راهداری

بزرگراه خرم آباد- پل زابل رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کبودراهنگ از ثبت یک هزار و ۶۶۴ نفرساعت گشت راهداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، سهراب فتحی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کبودراهنگ با بیان اینکه این اقدام به منظور حفظ و افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی شهرستان کبودراهنگ انجام شده است، گفت: گشت های مستمر راهداری با هدف شناسایی نواقص و عوامل آسیب رسان به ایمنی راه و نیز سرعت بخشی به رفع نواقص از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه افزایش ایمنی و کاهش حوادث جاده ای در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است، یادآور شد: اداره راهداری با رویکردی تخصصی تر و به همت نیروهای آموزش دیده به گشت های راهداری در راه های شریانی، اصلی و فرعی شهرستان اقدام کرده است.

فتحی افزود: راه‌های روستایی از مهم ترین مسیرهای این شهرستان هستند که برای کنترل، حفظ و نگهداری از این مسیر بازدید و سرکشی های روزانه انجام می شود.

وی، بررسی وضعیت راه ها، علایم و تابلوها، وضعیت حریم راه ها، وضعیت آسفالت راه ها و مسائل فنی راه ها را از جمله اقدامات اجرایی این گشت ها برشمرد.

این مدیر استانی در ادامه لكه گيري ۱۲۰۰ مترمربع از راه هاي آسفالت تا ۵ سانتي متر را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره در تیرماه امسال عنوان و خاطرنشان کرد: این عملیات در محورهای فرعی و اصلی و  راه های روستایی این شهرستان شامل محور شیرین سو – علیصدر و راه های روستایی گمین قلعه، حسین آباد، باباخنجر، جزوان، عین آباد و گاو زبان انجام شده است.

فتحی احداث و تعريض پل ها، رگلاژ و تسطيح راه های آسفالت، روکش راه های شریانی و اصلی، حمل مصالح برای عملیات راهداری و استقرار ماشين آلات در راهدارخانه ها را از دیگر اقدامات اجرایی این اداره بیان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کبودراهنگ با تاکید بر بهبود وضعیت موجود راه ها، هدف از اجرای این طرح را حفظ و نگهداری از راه ها به عنوان سرمایه های ملی کشور عنوان کرد.

نظر شما