شناسهٔ خبر: 56526 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رحمتی خبر داد:

صدور ۹۶ هزار برگ بارنامه در ۴ ماه اول سال جاری در استان اردبیل

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل از صدور ۹۶ هزار برگ بارنامه در ۴ ماه اول سال جاری در استان اردبیل خبر داد.

​به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــــــل،علی رحمتی با بیان در مدت یاد شده یک میلیون و ۲۷۰ هزار تن بار جابجا شده افزود:گندم و هندوانه بیشترین کالاهای حمل شده است.

عضو شـورای اداری استان اردبیل گفت:در ۶ روز اول مردادماه سال جاری نیز بیش از ۷ هزار برگ بارنامه صادر شده و رانندگان سخت کوش بخش حمل و نقل توانسته اند حدود ۸۹ هزارتن بار جابجا کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به صدور ۲۸۳ هزارو ۵۴۵ برگ بارنامه در سال گذشته افزود:با تلاش فعالان بخش حمل و نقل کالا و بار ۳ میلیون و ۶۶۶ هزارتن بار در استان جابجا شد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل گفت:۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار دستگاه خودروی سنگین و ۱۱ هزار نفر راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــل با اشاره به صدور ۳۳ هزار برگ بارنامه و جابجائی ۴۳۸ هزارتن بار در تیرماه سال ۹۶ و مقایسه آن با مدت مشابه سال جاری تصریح کرد:در تیرماه امسال ۳۲ هزار برگ بارنامه صادر شده و رانندگان سخت کوش بخش حمل و نقل کالای استان توانستند ۴۲۰ هزارتن بار جابجا نمایند.

عضو کمیسیون ایمنی راههای استان اردبیل نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت شرکت های حمل و نقل را یادآور شد و از رانندگان پرتلاش خواست هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه های ۱۴۱،شهراه،نمایندگی های مستقر در شهرک حمل و نقل، پایانه های شهری و تلفن ۳۳۷۴۳۷۹۹-۰۴۵جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند./

نظر شما